054-2212271 / 054-4703840

הפקת סרטי תדמית

החלטתם להפיק סרט תדמית? 

מצויין – בחירה נבונה!

אתם שואלים למה?  הכנו עבורכם סרטון קצר שמסביר למה בכלל צריך סרט תדמית

הפקת סרטי תדמית לעסק שלך מהווה נדבך משמעותי במערך הפרסום, השיווק והמכירות של העסק. וכשכל כך הרבה מוטל על הכף מומלץ להשקיע חשיבה בבחירת האנשים שבידיהם תפקידו את המשימה הזאת.

לעיתים, הפקת סרט תדמית נראית כתהליך פשוט מן הצד, כמו משהו שניתן להכין בעזרת מצלמת סמארטפון “מעולה”, תסריט בסיסי “שכתב לי בוגר מגמת תקשורת”, קריין “שהשגתי מהרדיו האיזורי” ועוד מספר שחקנים וניצבים “שגייסתי מהעסק” וכו’… אך כמו בכל תחום מקצועי מדובר כאן בעולם ומלואו. רק אנשי מקצוע העוסקים בתחום אשר יודעים לשלב בין הצורך העסקי לטרנדים האמנותיים ולעולם הטכנולוגי של הצילום, יודעים לקחת את כל המרכיבים הללו, לגייס צוות מתאים להפקה, לבחור את הציוד הנכון ולהפיק מהם סרטון אשר יחזק משמעותית את העסק ויתן לו ערך מוסף.

כגוף עסקי מקצועי גם אתם יודעים שכשהמתחרים שלכם מורידים את המחיר זה כנראה על חשבון משהו באיכות הסופית של המוצר ובתהליך. כך גם אצלנו. צלמים או מפיקים לרגע אשר מציעים את שירותיהם במחירים זולים ממחיר השוק, מתפשרים על משהו בתהליך – והמשהו הזה יכול להיות ההבדל בין סרטון סתמי לבין סרטון אשר יעביר את המסר שלכם כהלכה וייצר לכם לקוחות חדשים.

 

 

צוות פאוזה בית הפקות - הפקת סרטי תדמית לעסקים

צוות פאוזה בית הפקות

 

עלות הפקת סרטי תדמית 

רגע לפני שתסכמו את העסקה עם נותן שירות לטובת הפקת סרטי תדמית חשוב לבצע סקר שוק מקיף ומעמיק. המלצות מפה לאוזן, בדיקה באינדקסים מקצועיים או באתרים אמינים יכולים לכוון אתכם אל מספר מועמדים סופיים. כל חברת הפקות תגבה מכם סכום שונה בהתאם למורכבות הסרטון, אורכו ומידת המקצועיות של בית ההפקות. המחיר נע לרוב בין כמה אלפי שקלים לכמה עשרות אלפי שקלים.

על מה תצטרכו לשלם בתהליך זה?

  • תחקיר מקצועי ומובנה המתבצע על מנת להכיר את מוצרי החברה ויתרונותיה.
  • בחירת קונספט אמנותי וכתיבת תסריט שיווקי ומקורי.
  • צילום קולנועי איכותי המציג את הויזואליה של העסק בצורה אטרקטיבית ומסקרנת.
  • ציוד מקצועי הכולל ציוד צילום, תאורה, סאונד וגריפ.
  • צוות מקצועי המציכ פתרונות של בימוי, תאורה, הקלטה, ארט, איפור, הפקה וכיו”ב…
  • השכרת אולפן צילומים במידת הצורך.
  • ליהוק שחקנים, ניצבים, דוגמנים והנחייתם במהלך הצילומים ולפניהם.
  • הקלטת קריינות מקצועית בשפות שונות באולפן הקלטות מקצועי.
  • הפקת פסקול מקורי לסרטון אשר כולל זכויות יוצרים מוגנות.
  • עריכת וידאו אשר כוללת עריכת החומרים לאורך הנכון, שילוב קריינות, מוסיקה, תמונות סטילס, אפקטים ועוד…

 

 

פאוזה בית הפקות | הפקת סרטי תדמית

פאוזה בית הפקות מתמחים בהפקת סרטי תדמית לעסקים מזה 25 שנה. קטלוג הסרטים שהפקנו כולל לקוחות מוסדיים, עסקיים, תעשייתיים ועסקים קטנים ובינוניים.

המתחם החדשני שלנו כולל שני אולפני וידאו המאובזרים בציוד החדיש והמתקדם ביותר ואולפני הקלטת מוסיקה ברמה בינלאומית. נשמח לארח אתכם במתחם שלנו היושב בתוך בוסתן עצי פרי ונוף עוצר נשימה המשקיף לכינרת.

בית ההפקות שלנו עוסק בהפקת תוכן ויזואלי כבר מעל 25 שנים ומציע ללקוחותינו שירותים מקיפים הכוללים גיבוש קונספט אמנותי לפרוייקט שלך, כתיבת תסריט, ליהוק שחקנים ופרנזטורים, שירותי הפקת פסקול, מוסיקה וקריינות, צילום במצלמות High-End, עריכה רגילה ואנימציה. ניתן להיעזר גם בשירותיו של יועץ אמנותי במידת הצורך. למידע נוסף אתם מוזמנים להכנס לאתר שלנו או לערוץ היוטיוב של “פאוזה בית הפקות”.

 

 

חברת קידום אתרים מקצועית ואיכותית חברת קידום אתרים
יצירת קשר: