054-2212271 / 054-4703840

למה צריך סרטי תדמית?

סרטי תדמית הם כלי חיוני עבור כל גוף עסקי המעוניין לשים את עצמו על המפה. אם תמונה שווה אלף מילים אז סרט תדמית שווה אלף תמונות. סרטי תדמית מציגים את המסר שלך בצורה שתגרום לצופה להעדיף אותך על פני שאר המתחרים בשוק שלך. הסרט צריך להציג מסר קצר וקליט, לספר על היתרונות היחודיים של העסק שלך, לדייק ולמתג את העסק באופן נכון ולגרום לצופה להשתמש בשירותים שלך.

התחרות בשוק היא גדולה הן למחפשי עבודה והן לבעלי עסקים אשר מנסים להתבלט בשטח רווי מתחרים. על מנת להיות בקדמת הבמה ולמשוך אליכם לקוחות פוטנציאליים חשוב לדעת למתג את העסק ולבדל אותו מן המתחרים. סרטי תדמית הם אחת הדרכים לעשות זאת והם הפכו לכלי שיווקי חזק ובולט בידיהם של חברות וארגונים המעוניינים להעביר מסר חד, חותך וברור ללקוחות פוטנציאליים. סרטי תדמית הם נכס אשר נמצא בחברה ונשאר רלוונטי במשך שנים ארוכות לכם חכם להשקיע בכך את כל האמצעים הדרושים על מנת להפיק סרט תדמית מרשים ואיכותי. אנו בפאוזה בית הפקות נדאג לספק לכם תוכר איכותי ויצירתי הכל משלב הרעיון ועד לרגע בו תקבלו את הסרטון לידיכם.

 

הפקת סרטי תדמית 

כל סרט תדמית צריך לעבור מספר שלבים על מנת לוודא כי הוא אכן מוצלח :

  • פגישה ראשונית עם הלקוח – פגישה פנים אל פנים עדיפה על פגישה במייל. במפגש יוכל בעל חברת ההפקות להקרין ללקוח סרטונים דומים בעזרתם יוכל לקבל רעיון כללי לסרטון שלו. בפגישה זו יכול הלקוח להגדיר את קהל היעד ואת מטרת הסרט, לפרט את התקציב ולתאם ציפיות מול המבצע.
  • תחקיר – כאשר מדובר בסרט תדמית התחקיר מהווה את הבסיס לכתיבת התסריט והתוכן של הסרטון. סרט התדמית צריך להיות קצר וקולע ולהכיל את האינפורמציה הרלוונטית ביותר אותה ניתן להפיק מן המידע שהתגלה בתסריט.
  • תסריט – לא ניתן להתחיל בצילומים טרם כתיבת התסריט. התסריט מגדיר כיצד יראה סרט התדמית, מהם המסרים שיועברו בו, מה תהיה התפאורה או הנוף בסרטון, מי יהיו הדוברים ועוד. הדגש בתסריט חייב להיות על העברת מסר ברור.

 

 

פאוזה בית הפקות – הבית של התוכן

ברוכים הבאים אל הבית של התוכן הקריאטיבי והמגוון אשר אתה זקוק לו בעסק שלך. אנו עוסקים ביצירת סרטים דוקומנטריים, הפקות אומנותיות, סרטי תדמית ועוד. תוכלו למצוא אצלנו גם אולפן הקלטות מקצועי לצד סדנאות של תיאטרון ואינמפרוביזציה.

חברת קידום אתרים מקצועית ואיכותית חברת קידום אתרים
יצירת קשר: