054-2212271 / 054-4703840

סרטי תדמית – שיווק זה שם המשחק (מאמר)

 

אם אתם רוצים שיווק חיובי לעסק שלכם, סרטי תדמית הם הפתרון הטוב ביותר! הם קלילים וקצביים ולכן מצליחים להעביר את המסר לקהל היעד.

הצרכנים של היום הם הרבה יותר מתוחכמים מכפי שהיו בעבר. היום, כאשר צרכנים צופים בפרסומות, הם צופים בהן באופן מודע ובצורה בוחנת וביקורתית. הם כבר לא “נופלים בפח”. מה שהיה כן יכול לשכנע אותם זה לראות את מי שעומד מאחורי העסק ולשמוע מה יש לו לומר, אם זה הבעלים, המנהלים או העובדים הזוטרים.

סרטי תדמית הם הדרך שבה אתם יכולים להציג את האנשים שהופכים את העסק למה שהוא, אלו שעזרו לבנות אותה ואלו שממשיכים את המסורת. בעזרת סרטים שכאלו, אתם יכולים להעביר מסרים שיווקיים מבלי לכפות אותם על מי שצופה בהם, כיוון שהכל נעשה באופן אישי ובגובה העיניים ובדרך כלל מי שצופה בסרט התדמית עושה זאת מתוך בחירה ולא כי אין משהו אחר לראות בזמן הפרסומות…

 

איך מעבירים את המסר?

שיווק חיובי בעזרת סרטי תדמית יכול להיעשות באופן סמוי, כך שנראה שהמטרה של הסרט היא להכיר לצופים את הנפשות הפועלות בעסק, אך למעשה כל מטרת הסרט היא למשוך את הצופים להיות חלק ממעגל הלקוחות שלהם.

 

תהליך ההפקה

סרט תדמית צריך להיות מקצועי ומלוטש על מנת לשווק את העסק בצורה הטובה ביותר, ולכן צריך חברת הפקה מקצועית עם ניסיון בסרטי תדמית.

יחד עם חברת ההפקה, בוחרים את הלוקיישנים, את הטקסטים וחלוקת הקטעים שיופיעו בסרט. הכל יחד צריך להתחבר לכדי סרט אחד שלם שמעביר את המסר היטב.

לאחר מכן, מתבצעת עריכת וידאו הכוללת שיפור תאורה או צבעים, עריכת סאונד, הוספת כתוביות אם צריך וכן הלאה.

 

 

חברת קידום אתרים מקצועית ואיכותית חברת קידום אתרים
יצירת קשר: